9 תשובות
אם הייתי אוסף כאלה דברים
כן ברור הייתי קונה
ברור אם את אוהבת את זה לכי על זה אישית הוצאתי הרבה יותר על תקליטים אבל תנסי אולי לצרף את זה להזמנה אחרת או משהו כזה כדי אולי להיפטר מ19 דולר של משלוח
שואל השאלה:
בדקתי יש פריטים ספציפיים שמסכום מסוים יש משלוח חינם אבל לא זה
אנונימית
תבדקי אולי איביי או אתרים אחרים חבל לשלם עוד 19 דולר רק משלוח
שואל השאלה:
בדקתי בהכלל הייתי שמחה בלי המשלוח אבל יש רק באמזון :((
אנונימית
יאללה אז לכי על זה
שואל השאלה:
ביקשתי מאבוש והוא הסכיםם
אנונימית
פשש יאללה תתחדשי אז