5 תשובות
הכי טוב 11 וגם זול
או 13
תקני ת15 כמוני
14 נראה לי אחלה אופציה
לפני כמה ימים החלפתי מ14 פרו מקס ל15 רגיל והמצלמה שלו הרבה יותר טובה משמעותית
אבל תזכרי שהמטען שלו זה כמו של סמסונג לא כמו אייפון כל דגמי ה15
לדעתי 12