12 תשובות
שאלות כלליות, גם על תקופה עכשיו וגם על תקופות אחרות, שואלים מתי זה התחיל לבוא לידי ביטוי ובמה וכל זה
זה לא ספציפי על ocs לרוב...
זה כללי כזה
זה כמה זמן של הורה וילד
ואז רק הורה
ואז רק ילד
השאלות הם בעיקר לשתף את השגרה שלך
שואל השאלה:
איזה שאלות עוד שואלים באבחון ל ocd?
אנונימית
כל מיני
נגיד מתי את זוכרת את עצמך שזה התחיל
מה את חשבת שזה
אם ההורים שלך שמו לב לזה ומה הם אמרו
אותי שאלו (זה היה יותר ממוקד על דיכאון אז זה שונה קצת) האם יש לי הרגלים שחוזרחם על עצמם פוגעים בח
לא להיבהל אם שואלים אותך אם את מרגישה שיש לך שליטה על טבעית על העולם
שואל השאלה:
מה הכוונה בשליטה על טבעית?
אנונימית
זה הפרעה נפשית, תמיד בודקים אם במקרה יש לך אותה. סתם שוללים
נגיד אנשים שחושבים שהם אלוקים וכזה
אם את חושבת שאת מסוגלת לקרחא מחשבות של אנשים או שאחרים יכולים לעשות את זה או שאת חושבת שעוקבים אחרייך וזה
שואלים אם את עושה משהו כדי שלא יקרה משהו רע או כל מיני שאלות כאלה ועל מחשבות שיש לך