10 תשובות
הייתי באבחון פסיכיאטרי אבל לא בבית חולים
רלוונטי?
שואל השאלה:
ברור
אנונימית
קודם כל לנשום עמוק, אין שום דבר להילחץ ממנו:)
פסיכיאטרים ברוב המוחלט של המקרים הם מנוסים בזה מאוד ואפשר להרגיש בנוח לידם
אצלי פשוט נכנסתי והוא פשוט שאל אותי כל מיני שאלות ואז קיבלתי אבחנה וכדורים
אין איזה משהו מטורף זה פשוט לנסות להבין מה עובר עלייך דרך הרבה שאלות
ממליצה לנסות לסדר את הראש לפני ואולי לדעת להסביר מה את מרגישה אבל זה בסדר גם אם לא, הוא ידע איך להגיב
בהצלחה ותעדכני:)
שואל השאלה:
כמה זמן זה לקח?
ולמה היית צריכה איבחון?
אנונימית
אבחון להפרעות אכילה
וזה לקח בערך שעה
שואל השאלה:
יש לי הרגשה ששלי ייקח יותר זמן
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה על כל מני דברים אובדניים וכזה
אנונימית
הבנתי
יכול להיות שייקח יותר זמן
בכל מקרה אין סיבה להילחץ זה רק יפריע לך לחשוב ולענות בבירור על השאלות
יהיה בסדר מבטיחה3>
ומקווה שתהיי יותר בטוב:)
אני זמינה בפרטי אם את צריכה משהו
שואל השאלה:
תודה❤
אנונימית