תשובה אחת
כשהייתי בסדיר וקיבלתי גימלים ממיון פשוט לא באתי יום אחרי לבסיס, שלחתי למפקד שלי את המסמך שכתוב בו על הגימלים וזהו~
לא יודעת איך זה עובד עכשיו, אבל תנסי לדבר עם המפקד/ת שלך.