התחברות
הרשמה
קיבלתי גימלים במיון, אני צריך לשלוח את זה למרפאה או משהו?
14 בינואר 2025, 14:43
חיילים
גימלים
הוצאת גימלים
רופאים
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם הייתי במיון וקיבלתי 7 גימלים, הם מתחילים להיספר מהיום שקיבלתי אותם או מיום אחד אחרי?
צריך לבקש מהרופא במיון גימלים או שהוא נותן אוטומטית ?
לאיזה מצב לדעתכם חייל צריך להגיע בשביל לקבל 5 גימלים ממיון?
למי שהיה במיון לראיון מקוון במודיעין- צריך לשלוח את הגיליון ציונים ביום הראיון או שאפשר לפני?
אם קיבלתי גימלים מבית חולים 10 זה אומר שבאמת קיבלתי כי רשום "מומלץ ל3 ימי גימלים"
גימלים בבוט? צריך לשלוח למפקדת צילום מסך?
אם קיבלתי 4 גימלים ממיון שבוע שעבר, אני יכולה ללכת לביקור רופא ויכולים לתת לי גימלים?
אם קיבלתי 4 גימלים ואני בבית עם נשק אני צריך לחזור להחזיר אותו ?
קיבלתי עכשיו 3 גימלים, מתי אני צריך לחזור לבסיס?
הייתי במיון וקיבלתי גימלים עד להיום ומחר צריך לחזור כבר לצבא, מה לומר לרופא בביקור רופא בשביל גימלים עד הסופ"ש?
האם אפשר לסרב לקבל גימלים במיון?