12 תשובות
כן
שואל השאלה:
זה מוריד אבל?
זה מוריד אבל?
אנונימי
כן כי גם אני כזאת
שנינו נתחרד ביחד
שנינו נתחרד ביחד
נראלי
זה תלוי אם יש כימיה ואם שנינו מסתדרים
כשזה נוגע לחרדה חברתית אנשים היום פשוט די מאבחנים את עצמם (אני אישית לא מאובחנת על ידי גורם מקצועי או משהו, אבל לי לפעמים יש חרדה ממקומות עם הרבה אנשים, רעש, וכולי. זה די מציף לפחות אותי)
ובכל אופן, זה כבר דבר שנהיה די נפוץ אז אם שנינו יופי טופי אז למה לא
וגם זה משהו שאפשר לעבוד עליו יחד תכלס, לפחות לדעתי
זה תלוי אם יש כימיה ואם שנינו מסתדרים
כשזה נוגע לחרדה חברתית אנשים היום פשוט די מאבחנים את עצמם (אני אישית לא מאובחנת על ידי גורם מקצועי או משהו, אבל לי לפעמים יש חרדה ממקומות עם הרבה אנשים, רעש, וכולי. זה די מציף לפחות אותי)
ובכל אופן, זה כבר דבר שנהיה די נפוץ אז אם שנינו יופי טופי אז למה לא
וגם זה משהו שאפשר לעבוד עליו יחד תכלס, לפחות לדעתי
לא מוריד
כן
כן
כן
לא יודעת האמת
זה תלוי בבן אדם ובחיבור איתו ואם זה חרדה ממש רצינית ברמה שהוא לא יוזם שיחות/לא רוצה להפגש נראה לי שלא.
לא בקטע רע פשוט אני היתי במצב דומה וזה לא עובד
זה תלוי בבן אדם ובחיבור איתו ואם זה חרדה ממש רצינית ברמה שהוא לא יוזם שיחות/לא רוצה להפגש נראה לי שלא.
לא בקטע רע פשוט אני היתי במצב דומה וזה לא עובד
כן
באותו הנושא: