9 תשובות
לא עולמות שונים מדי לטובת שנינו
אנונימי
למה שחרדי קלאסי ירצה מישהי כמוני
לא חושבת נטו כי הצד השני לא ירגיש בנוח יותר ממה שאני
הייתי מנסה כן
לא, אני לא מאמינה זה פשוט לא יעבוד
אנונימית
שואל השאלה:
אסביר פשוט, חרדי חיצונית. אבל פנימית אחרת.
אסביר פשוט, חרדי חיצונית. אבל פנימית אחרת.
בטח אם אני מתחברת אליו והוא מושך בעיניי למה לא
בתור דתייה כן
לא
אני לא נמשכת עליהם ולמריה שלהם זה הסיבה היחידה
אני כן יצא אם מישהו מאמין אבל שהוא יהראה כמו חילוני כי זה הטעם שלי
אני לא נמשכת עליהם ולמריה שלהם זה הסיבה היחידה
אני כן יצא אם מישהו מאמין אבל שהוא יהראה כמו חילוני כי זה הטעם שלי
באותו הנושא: