5 תשובות
משחק כדורגל, זה חריג באמת
וגם יש את הזה של הארי פוטר
הגלגל הענק, הביג בן, אני הייתי גם באיזה מוזיאון של שרק וואלה היה מגניב
לכי למג'יק מייק
המלצות:
צ'יינה טאון!!!!!
המוזאון הבריטי, גם אם את לא חובבת מוזאונים באמת שזה המוזאון הכי מרשים שיש שמייצג את התרבות הבריטית (גניבה ממדינות אחרות) אפשר לבלות שם יום שלם באמת
הייד פארק (יש שם שנאים חמודים)
ביג בן
כנסיית וסטמיניסטר
גשר לונדון
שוק קמדן- יש שם דוכן אוכל הודי שאני עדיין חולמת עליו בלילות זה ליד הפסטה בגלגל תנסי
כיכר לסטר
ואני לא הייתי אבל ממש כדאי ללכת להצגה אני כל הזמן מתחרטת שלא הלכתי
ולסטודיו של הארי פוטר לצערי לא הצלחתי להשיג כרטיסים
דיס המלצות:
הגלגל ענק- מלכודת תיירים, אפשר להצטלם איתו מבחוץ לא כדאי לעלות סתם משעמם יקר ויש תור
שוק בורו- מבחר די מצומצם רק אם יש לכם זמן מיותר
רחוב אוקספורד- לא ממש דיס המלצה פשוט די איכזב אותי בגלל שכל הבגדים היו מכוערים אבל עדיין נחמד ללכת לאורכו כי מאוד יפה שם רק תנמיכי ציפיות
ארמון באקינגהאם- וואלה מעפן אבל הולכים בשביל לסמן וי
צ'יינה טאון!!!!!
המוזאון הבריטי, גם אם את לא חובבת מוזאונים באמת שזה המוזאון הכי מרשים שיש שמייצג את התרבות הבריטית (גניבה ממדינות אחרות) אפשר לבלות שם יום שלם באמת
הייד פארק (יש שם שנאים חמודים)
ביג בן
כנסיית וסטמיניסטר
גשר לונדון
שוק קמדן- יש שם דוכן אוכל הודי שאני עדיין חולמת עליו בלילות זה ליד הפסטה בגלגל תנסי
כיכר לסטר
ואני לא הייתי אבל ממש כדאי ללכת להצגה אני כל הזמן מתחרטת שלא הלכתי
ולסטודיו של הארי פוטר לצערי לא הצלחתי להשיג כרטיסים
דיס המלצות:
הגלגל ענק- מלכודת תיירים, אפשר להצטלם איתו מבחוץ לא כדאי לעלות סתם משעמם יקר ויש תור
שוק בורו- מבחר די מצומצם רק אם יש לכם זמן מיותר
רחוב אוקספורד- לא ממש דיס המלצה פשוט די איכזב אותי בגלל שכל הבגדים היו מכוערים אבל עדיין נחמד ללכת לאורכו כי מאוד יפה שם רק תנמיכי ציפיות
ארמון באקינגהאם- וואלה מעפן אבל הולכים בשביל לסמן וי
באותו הנושא: