5 תשובות
וואי כן משתתפת בשאלה אני טסה לכל אוגוסט לאנגליה:)
הגלריה הלאומית, מוזיאון ההיסטוריה
neros cafe מערב סוהו מול המקדונלדס
ואי כתבתי את זה אבל הכל נעלם יש לי רק פאבים שווים בלונדון
המוזיאון הבריטי נראלי מקסים
באותו הנושא: