17 תשובות
לסדר את הגבות, לעשות שפם, ציפורניים מטופחות לא בהכרח ארוכות או אפילו לא חייב לק, סבון פנים עדין ולייבש את הפנים רק עם נייר או מגבת נקייה!!
זה יותר אחותי
אהל לשתות הרבה מים
זה נשמע בולשיט אבל זה באמת אחלה
ומן הסתם שינה ותזונה
קרם לחות והגנה גם חשוב
אהל לשתות הרבה מים
זה נשמע בולשיט אבל זה באמת אחלה
ומן הסתם שינה ותזונה
קרם לחות והגנה גם חשוב
אולי איפור , לסדר את השיער להתלבש יפה , תכשיטים
ביטחון ואופי מקרין המון לבחוץ. תלבשי מה שאת אוהבת עלייך ושימי זין על מה שאחרים יחשבו, העיקר שתרגישי שלמה עם עצמך ואני בטוחה שתשימי לב לשינוי
הטיפים היחידים שעוזרים
לרדת באחוז שומן
לאכול טוב ובריא
להתאמן
למצוא סטייל
ותספורת טובה
חוץ מזה רק ניתוחים יעזרו
לרדת באחוז שומן
לאכול טוב ובריא
להתאמן
למצוא סטייל
ותספורת טובה
חוץ מזה רק ניתוחים יעזרו
לא יודעת אם הייתי אומרת נראת טוב אבל יש לי טיפ ממש
תשתה המון מים אני רצינית תקנה לך בקבוק מים כזה כל הזמן תשתה מים המון מים זה ממש מרזה את הפנים ועוזר מאד
תשתה המון מים אני רצינית תקנה לך בקבוק מים כזה כל הזמן תשתה מים המון מים זה ממש מרזה את הפנים ועוזר מאד
אין לי ממש טיפים זה הכל גנים טפו טפו
אנונימית
גשר בשיניים עזר ממש.
אפשר לעשות הרבה דברים וזה יכול לעסור, ויש מקרים שצריך לחכות גם שהגיל יעשה את שלו.
אפשר לעשות הרבה דברים וזה יכול לעסור, ויש מקרים שצריך לחכות גם שהגיל יעשה את שלו.
מה ששונא אתכם אמר נכון
לא לנסות להתאים את היופי שלך לסביבה ולהיות מי שאת זה יהפוך אותך להרבה יותר יפה בעיניי אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
מהה את יפה רצח על מה את מדברת
מהה את יפה רצח על מה את מדברת
אנונימית
אין לי טיפים כי אני לא :(
גנטיקה חח
חזרתי לכושר אז התחטבתי אבל מה שבעיקר עשה את ההבדל זה שעשיתי גשר וגם התחלתי להתלבש יפה ולסדר את השיער
פשוט לנסות דברים לראות איך זה נראה עליי
ומים לשתות הרבה מים זה עושה עור בריא
אואו ומה שאת משדרת יגיד המון עלייך
באותו הנושא: