8 תשובות
נראים טוב זה עניין של טעם, יש אנשים שחסרי ביטחון ולא רואים את זה שהם יפים מאוד, בטוחה שכולם יפים, גם אם אתם לא רואים את זה :)
איזה שאלה מטומטמת
שגילו לי והתחלתי לקבל ייחס ברחוב
מתי שהסתכלתי במראה
אנונימי
כשהשלמתי עם עצמי
אנונימית
שהרבה אנשים מחמיאים לי וגם חברים של המשפחה שהם לא ראו אותי מלא מלא זמן אני היחידה שהם ממש מתלהבים ואומרים שאני ממש יפה
ובמסיבות בנים תמיד ניגשים אליי
וגם אני שיניתי את האיפור שלי וראיתי מה אני אוהבת על עצמי יותר והרגשתי טוב יותר עם עצמי
ובמסיבות בנים תמיד ניגשים אליי
וגם אני שיניתי את האיפור שלי וראיתי מה אני אוהבת על עצמי יותר והרגשתי טוב יותר עם עצמי
אנונימית
זה עניין של ביטחון וטעם, אני יכולה להיות הכי יפה בעולם ועדיין לא לאהוב את עצמי
עוד לא גיליתי את זה חחח
אבל הרבה אומרים לי שהם היו מתים להיראות כמוני ושאני יפה למרות שאני חושבת שלא
אבל הרבה אומרים לי שהם היו מתים להיראות כמוני ושאני יפה למרות שאני חושבת שלא
באותו הנושא: