31 תשובות
בתקופה שאהבתי קייפופ ממש אהבתי את הפופולארים בעיקר , enhypen וגם את האלה ששרים את case143 )שכחתי את השם ) אבל היה איזשהו זמר ששר גם את rainy days שהוא גם טוב , ויש גם את dean
חברה שלי מאוד אוהבת את stray kids
לא כלכך שומעת עכשיו אבל כשכן הייתי שומעת הייתי אוהבת את bts, skz, bp, le sserafim, itzy , new jeans וכל אלו
red velvet, twice, i-dle
אנונימית
שואל השאלה:
איזו להקה זאת bq?
איזו להקה זאת bq?
אנונימית
blackpink
girls generation.
purple kiss
pixy
craxy
twice
aespa
ive
red velvet
g)i-dle/i-dle)
taeyeon (היא בלהקה של girls generation אבל אני אוהבת אותה כזמרת סולו)
אני גם אוהבת את
rescene, triple s, idntt
dreamcacther, mamamoo, ateez, h1-key
אבל פשוט לא באותה רמה שאני אוהבת את האחרים למעלה ^
pixy
craxy
twice
aespa
ive
red velvet
g)i-dle/i-dle)
taeyeon (היא בלהקה של girls generation אבל אני אוהבת אותה כזמרת סולו)
אני גם אוהבת את
rescene, triple s, idntt
dreamcacther, mamamoo, ateez, h1-key
אבל פשוט לא באותה רמה שאני אוהבת את האחרים למעלה ^
שואל השאלה:
טעם
טעם
אנונימית
וואו כרגע אני ממש בקטע של
le sserafim
ו katseye
אני פשוט מת עליהן !!!
le sserafim
ו katseye
אני פשוט מת עליהן !!!
stray kids
הכי אהובות עליי הן:
gfriend
stray kids
le sserafim
gfriend
stray kids
le sserafim
הצילו למה זה עשה את זה 3 פעמים
הצילו למה זה עשה את זה 3 פעמים
הכי אהובות עליי הן:
gfriend
stray kids
le sserafim
gfriend
stray kids
le sserafim
הכי אהובות עליי הן:
gfriend
stray kids
le sserafim
gfriend
stray kids
le sserafim
אייב
סבנטין
רד וולוט
טוויס
יש עוד אבל למי יש כוח לחפור
סבנטין
רד וולוט
טוויס
יש עוד אבל למי יש כוח לחפור
katseyes הן לא קייפופ זה פשוט להקת בנות^^
xdinary heroes, skz, txt
נראלי נדפק לי הסטיפס
הטופ 5 שלי זה בעיקרון
twice 1
stray kids 2
bigbang 3
girl's day 4
bts 5
וכך השאר בביו שלי
וגם סולואים כמו sunmi chungha dayoung taemin
twice 1
stray kids 2
bigbang 3
girl's day 4
bts 5
וכך השאר בביו שלי
וגם סולואים כמו sunmi chungha dayoung taemin
נראלי נדפק לי הסטיפס
zb1 ,p1h גם xdinary heroes אבל הם לא נחשבים ככ קייפופ יותר קיירוק
^^מה מטאל ורוק תגיד לי מה אני נראת לך
איזה בנאדם שפוי שומע אנשים צורחים מרצון
מעדיפה להתקע עם שירים בקוריאנית לנצח
איזה בנאדם שפוי שומע אנשים צורחים מרצון
מעדיפה להתקע עם שירים בקוריאנית לנצח
^אנשים שחושבים שמטאל ורוק זה פשוט אנשים שצורחים גורמים לי להרגיש קצת רחמים.
אבל שכל אחד ישמע מה שבא לו
אבל שכל אחד ישמע מה שבא לו
שואל השאלה:
אני אוהבת גם וגם
אני אוהבת גם וגם
אנונימית
איכס שום דבר מיזה תמצאו חיים כבר יאללה תשמעו מטאל ורוק!
^^^^^^
תנסה לשמוע את זה רגע
תנסה לשמוע את זה רגע
קישורים מצורפים:
^ ברצינות, אם אתה לא אוהב קייפופ אז למה אתה מגיב מחתלילה? רק בגלל שמישהו אוהב קייפופ לא אומר שאין לו חיים אז יאללה תקדם.
blackpink, itzy, lesserafim,..בנות בעיקר, אבל גם bts או straykids
לא ממש מקשיבה לקייפופ עכשיו
לא ממש מקשיבה לקייפופ עכשיו
בואי נבכה^^
באותו הנושא: