11 תשובות
כן , אני תמיד מצביעה. בעיקר בmnet אבל אם יש מקומות אחרים שאני רואה שיש הצבעה לקבוצה שלי כרגע אז אני אוריד את האפליקציה , בדרכ אפשר למצוא הצבעות לקבוצה ועל מה שמעריצים בעיקר מתרכזים עליהם בקאמבאק בטוויטר.
שואל השאלה:
מה זה האפליקציה של mnet?
אנונימית
האפליקציה של mnet זה של m countdown זה בעצם התוכנית שידורי קייפופ הכי מצליחה בקוריאה, ממש נחשב לקבל שם פרס.
אין לי שמץ איפה
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה מבאס ממש
אנונימית
אני משתדל לעשות את זה לפעמים אבל לרב לא יוצא לי, זה פחות הקטע שלי אבל אני מרגיש קצת רע על זה
אני בעיקר עושה את זה לרד וולווט כי הן הלהקה האהובה עלי (לפעמים מצביע גם לאמנים אחרים אם יש אופציה) אבל הן גם ככה תמיד מפסידות
כשהיה את הmama הצבעתי לטוויס כל יום אבל עכשיו כבר אין לי ככ למי להצביע
שנה הבאה אני אצביע שוב
שואל השאלה:
אני אוריד
אנונימית
שואל השאלה:
זה mnet plus?
אנונימית
אממ לא ממש תאמת גם אני לא ממש צופה בתוכניות מוזיקה שיש לרוב זה פשוט לא ככ מעניין אותי