3 תשובות
תמיד מפעילים
מקסימום הפנגו כותב שאין צורך להפעיל עכשיו עם אנמיציה נחמדה וקונפטי זה הכי כיף לראות את זה
מקסימום הפנגו כותב שאין צורך להפעיל עכשיו עם אנמיציה נחמדה וקונפטי זה הכי כיף לראות את זה
עוד לא חג
שואל השאלה:
כןכן עוד לא חג אבל זה כתב שלא צריך להפעיל, בכל מקרה הסתדרתי תודה לכם
כןכן עוד לא חג אבל זה כתב שלא צריך להפעיל, בכל מקרה הסתדרתי תודה לכם
באותו הנושא: