התחברות
הרשמה
שכחתי להפעיל פנגו
חניתי במרכז הסיירים בחולון והחנייה חינם לשעתיים ראשונות אבל שכחתי להפעיל פנגו
לא ראיתי דוח על הרכב
יקרה משהו?
25 ביוני 2025, 12:23
חנייה
רכב
דו"ח
חניה
3 תשובות
לא
J
John-atan
לא
H
Hateful
לא יקרה כלום
Dushenka
באותו הנושא:
אם אני חניתי בכחול לבן אבל אני יושבת באוטו, אני צריכה להפעיל פנגו עדיין?
האם צריך להפעיל פנגו בזמן מלחמה?
איך אני יודעת אם אני צריכה להפעיל פנגו?אני חונה בכחול לבן
צריך להפעיל פנגו בשישי????
בעיר שלי כרגע אין טילים או אזעקות אני רוצה ללכת עם אמא שלי לבדיקה עם הרכב השאלה עם צריך להפעיל עדיין פנגו?
בתל אביב, כל החניות שהן כחול לבן, צריך להפעיל פנגו או שזה בחינם?
אם אני חונה בכחול לבן אני צריכה להפעיל פנגו?
מישהו יודע אם תו נכה צריך להפעיל פנגו בראשון לציון
האם אפשר להפעיל פנגו מרחוק?
האם בסינימה סיטי ברשלצ צריך להפעיל פנגו ?
נסעתי עם עוד שני חברים לבר, הנהג חנה בכחול לבן ושכח להפעיל פנגו וקיבל קנס, הוא ביקש שנתחלק איתו בקנס, הייתם מתחלקים?