9 תשובות
לא הבנתי לא דיברת איתם ואז פתאום שלחת להם אם הם רוצים לבוא לקולנוע ? אין פלא שהם ביטלו תחשוב אם זה היה מהצד ההפוך אתם קודם כול צריכים לדבר ולסדר את העניינים ורק אז לחזור לקשר ולצאת לבלוים
כן למה שפשוט תשלח להם פתאום הודעה משום מקום על חרא שלא קשור לומרות שאתם בריב?תנסה לדבר איתם על הריב ועל מה שקרה
שואל השאלה:
לא.זה הסיפור שקרה.אחרי זה היה הריב
אנונימי
שואל השאלה:
הריב קרה בגלל הקולנוע
אנונימי
אהה לדעתי כדיאי לך לדבר עם החבר ולשאול מה קרה ולמה הוא חסם אותך ואחרי זה בהתאם למה שהוא יגיד תחליט מה לעשות
אה סורי הבנתי עכשיו
כן תכתוב להם. אני רבה לפעמים עם חברה שלי ואנחנו מדברות על זה פשוט
שואל השאלה:
אולי הם לא הבינו שאני כועס בגלל זה?
אנונימי
^אולי, תכתוב להם לגבי זה
לגביי החברה אני חושבת שהיא לא כזה אוהבת את החבר השני כי עובדה שהיא לא רצתה לבוא כששמעה שהוא בא אז לדעתי תדבר עם כול אחד מהם בנפרד ואת החברה תשאל למה היא לא רצתה לבוא כששמעה שהוא בא
ואת החבר תשאל למה הוא חסם אותך בווצאפ