14 תשובות
שואל השאלה:
אתם מבאסים
זה דווקא יפה, לא?
אנונימית
אני לא בן אבל הבאתי לחבר שלי כמה פעמים והוא ממש התרגש ואהב
הייתי חושב איך החצופה הזאת תומכת בקטיפת פרחים והרס הארץ היפה שלנו שתתבייש תנו לפרחים לפרוח
אנונימי
^בוכה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ אבל לא כמשהו קבוע
סתם ככה ביום יפה להביא לו זר פרחים, זה לא מרגש מעט?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ אוו מהממת שאת!!! כיף לשמוע זאת
אנונימית
3>
הייתי שמח לא אכפת לי מה חושבים
אנונימי
בא לי לענות אבל אני נזכרת שאנוכי נקבה ומאוד רוצה וגאה בחלק מהבנים פה
זה מוזר ברמות
נחמד זה כאילו לא היה מרגש אותי או משהו
שאני אישה
אנונימי
שואל השאלה:
^^ יששש תגובה מעריכה ותודה רבה!
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני לא רואה בעיה בכך שאישה גם תעשה משהו לגבר שלה
גם אם זה פרחים
אנונימית