14 תשובות
כן. (אני נקבה)
אם אני אגיע למצב שהבת זוג רק תחשוב להביא לי פרחים לא תהיה לי זוגיות
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
ברו לא.
אנונימית
^^פרחים נועדו לנשים בדיוק כמו שמקדחה נועדה לגברים. את רואה מישהי מתרגשת ממברגה? לא. אז גם אני לא מתרגש מפרחים
כן
אני אוהב לראות פרחים יפים ולהריח אותם והמחשבה שהביאו לי כי חשבו עלי זה חמוד

^כמו שאני אוהב פרחים אמא שלי אוהבת מקדחות והתרגשה שקיבלה אפילו בתור מתנה ליום הולדת
זה סתם להגדיר מה לנשים ומה לגברים כשכל אדם בפני עצמו יכול לאהוב משהו אחר
אנונימי
^^השם מסביר את התשובה
כן ברור
רוב הסיכויים שהזוג פרחים הראשון שלי אני אקבל רק בהלוויה שלי.
אני מעדיף לתת פרחים למישהי מאשר לקבל
^^בלאד מה אתה מנסה לומר
אנונימי
^alphamale
א- אני משתמשת ומתלהבת במברגה ומכלי עבודה, היי לא משהו להכיר

ב- פרחים הם חלק מהעולם תרצה או לא תרצה... זה שאתה לא מתרגש מפרחים זה לדעתי ממש משעמם, פרחים הם יפייפים ויותר מזה, זה אישי ואם מישהו יביא לך פרחים ואתה תהיה אדיש, אתה פשוט בן אדם חסר רגש כי הביאו לך פרחים, חשבו עלייך ואפילו לא תחייך... אבל סכ"ה שלך תעשה עם זה מה שאתה רוצה
את מנסה להתחכם מתוקה. שאלה שאלה קיבלה תשובה. פרחים אכן יפים ומרגשים אבל תלוי סיטואציה היא דיברה פה על בת זוג שמביאה לבן זוג לי זה פחות יושב בהיגיון. בכל מקרה את מוזמנת כל שישי להביא לבן זוגך זר פרחים עם הקדשה
^לא ניסיתי להתחכם, אמרתי את דעתי נטו, לא היתה לי בעיה עם הדעה שלך פשוט הקטע עם המברגה ממש לא במקום, מי אמר שיש דברים לבנים ויש לבנות?
^אם מישהו נותן לי משהו במתנה אני אעריך אותו לא משנה מה זה
אנונימי