10 תשובות
זה יכול להיות יפה בצבע שמנת
שואל השאלה:
יש לי רק בשחור
יש לי רק בשחור
אנונימית
זה יפה אבל זה קצת בייסיק מידי
כן
גם שחור יפה
אני אישית לא אוהב צבע שחור
אני אישית לא אוהב צבע שחור
לא אהבתי
שואל השאלה:
מיכל שירן, זה בעיה שזה בייסיק? כאילו האירוע לא עליי
מיכל שירן, זה בעיה שזה בייסיק? כאילו האירוע לא עליי
אנונימית
זה סבבה לגמרי
פחות הטעם שלי.. נראה קצת זול
באותו הנושא: