10 תשובות
זה יכול להיות יפה בצבע שמנת
שואל השאלה:
יש לי רק בשחור
אנונימית
זה יפה אבל זה קצת בייסיק מידי
כן
גם שחור יפה
אני אישית לא אוהב צבע שחור
לא אהבתי
שואל השאלה:
מיכל שירן, זה בעיה שזה בייסיק? כאילו האירוע לא עליי
אנונימית
זה סבבה לגמרי
פחות הטעם שלי.. נראה קצת זול