התחברות הרשמה

איך השמלה הזאת לחינה? - קישור מצורף

19 בספטמבר 2022, 02:43
אירועיםנשף סיוםסטיילינגאירוע    
7 תשובות
פחות הטעם שלי
L
Lconic
יפה דווקא אהבתי
H
Hargante
לא אהבתי
ס
סתם מישהי בסטיפס__
נחמדה
אשמח לפרח
י
יויו .
חמודה ממש
m
mayushkaa
שואל השאלה:
חברה
אנונימית
חינה של מי?
H
Hargante
באותו הנושא:
מה דעתכם על השמלה הזאת לחתונה של אחותי?
השמלה הזאת יפה?
איך השמלה הזאת לנשף סיום יב?
בנות איך השמלה הזאת?
בת דודה שלי מתחתנת ב19.8 והיא ביקשה ממני להיות שושבינה שלה איך השמלה הזאת?
מה דעתכם על השמלה הזאת? בת 14
מה דעתכם על השמלה הזאת?
השמלה הזאת מתאימה לנשף?
מה אתם אומרים על השמלה הזאת והתיק הזה ליום הראשון ללימודים?
איך השמלה הזאת ליום הולדת 21? השמלה הוורודה
ואיך השמלה הזאת? ואי חפרתי חח