12 תשובות
תשמרי לעצמך
או..
בכמה את מוכרת?
בכמה את מוכרת?
שואל השאלה:
זה עלה איזה 130 באלי אקספרס אין לך למה
זה עלה איזה 130 באלי אקספרס אין לך למה
אנונימית
שלחי לי תמונה אולי נקנה ממך
למה עם הראשון מה היא תעשה
שואל השאלה:
^^כן? זה החום
^^כן? זה החום
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא הבנתי
^^לא הבנתי
אנונימית
התכוונתי שבימינו אין כ"כ מה לעשות עם נגן דיסקים וודאי תקליטים
אני רואה פטיפונים ביד2 באלפי שקלים לא מבין מה יש לאנשים לעשות עם זה
אני רואה פטיפונים ביד2 באלפי שקלים לא מבין מה יש לאנשים לעשות עם זה
שואל השאלה:
יש לה כמה דיסקים אבל לא היה לה נגן אז הזמנתי לה ליום הולדת ואז כשהוא הגיע היא אמרה לי שאבא שלה קנה לה
ואני אוספת תקליטים כי אני אוהבת לשמוע ככה
יש לה כמה דיסקים אבל לא היה לה נגן אז הזמנתי לה ליום הולדת ואז כשהוא הגיע היא אמרה לי שאבא שלה קנה לה
ואני אוספת תקליטים כי אני אוהבת לשמוע ככה
אנונימית
רגע קנית לה פטיפון או של דיסקים?
תכתבי לי בפרטי אולי נקנה ממך
שואל השאלה:
^^דיסקים
^^דיסקים
אנונימית
באותו הנושא: