13 תשובות
אם קנית לה בשביל מתנה אז את יכולה להביא לה משהו אחר
אבל בכללי אם סתם הבאת לה בטח שזה בסדר זה שלך והייתה לך כוונה טובה
שואל השאלה:
זה לא גניבה נכון? לא יודעת למה אני חושבת ככה
אנונימית
הגיוני שתחשבי ככה
אבל בתכלס לא זו לא גניבה כי את קנית את זה והבאת לה ואם היא לא רצתה את זה אז זה בסדר זה שלך
שואל השאלה:
עדיין לא הבאתי לה
אנונימית
אה אז זה עוד יותר טוב
כי זה לא כמו להביא משהו למישהו ורק אז לקחת אותו
העיקר שהייתה לך כוונה טובה
לא כולן היו עושות ככה ומתחשבות כמוך
בטח ,אם לא הבאת לה אותם, הם לא נחשבות שלה.
אני מבינה את ההרגשה המוזרה שמצד אחד קנית את זה בכוונה לתת.
אבל כל עוד לא הבאת, זה שלך.
את יכולה לחפש לה משהו אחר, שכן יהיה לה שימושי ושהיא תאהב אם זה יעזור לך להרגיש יותר טוב.
שואל השאלה:
שאלתי אותה עם היא אוהבת שרשרת טניס והיא אמרה שלא ואני אוהבת ואני רוצה לקחת לעצמי אבל מפחדת שזה גניבה
אנונימית
זו לא גניבה 3>
זה בכללי רכוש שלך ואת בוחרת למי להביא. גם אם הייתה לך כוונה להביא לה. זה עדיין שלך כל עוד לא הבאת למישהו
אקח* וכן
זה לא גניבה, שאלת התעניינת. היא אמרה לא. אין סיבה שישבו אצלה שרשראות שהיא לא תיגע בהם רק כי הן היו מתנות. זה גם לך לא יהיה נעים וגם לה לא יהיה נעים, ובמיוחד אחרי שהיא הבהירה שהיא לא אוהבת כאלו דברים.
את לא גונבת. הם בבעלותך ושייכים לך. ואת בוחרת מה לעשות איתם.
שואל השאלה:
תודהה ממך עזרתם לי
אנונימית
שואל השאלה:
ממש*
אנונימית