10 תשובות
היא לא
בעיני מי?
מה לא
היא לא
ממתי
אני גרה שם ובכלל לא הייתי אומרת..
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אז איזה עיר הכי טובה בארץ
אוקיי אז איזה עיר הכי טובה בארץ
אנונימי
אין עיר שהיא עובדתית הכי טובה בארץ, זה פשוט דעות של אנשיפ
יש יגידו תל אביב או ירושלים כל אחד ודעתו אני מניחה
בעיניי חיפה עיר באמת מדהימה בגלל שהיא ירוקה מלאה בטבע וגם ליברלית ומפותחת
בעיניי חיפה עיר באמת מדהימה בגלל שהיא ירוקה מלאה בטבע וגם ליברלית ומפותחת
מי אמר לך את את זה
באותו הנושא: