6 תשובות
זה מזעזע לשמוע תיאור על אבא כזה .אם זה אמיתי אז אבוי לאבא שכזה.
הכתיבה טובה הביצוע פחות
אנונימי
כבר עניתי על השאלה הזו אבל אענה שוב.
כואב.
כואב.
וואו זה עמוק ממש
לא שמעתי את ההקלטה כי אני לא יכולה אבל וואו זה נשמע כאילו עברת ילדות קשה. מצטערת לשמוע שלא היית קרובה לאבא שלך.
לא שמעתי את ההקלטה כי אני לא יכולה אבל וואו זה נשמע כאילו עברת ילדות קשה. מצטערת לשמוע שלא היית קרובה לאבא שלך.
איך אפשר להצליח להתמודד עם אבא כזה
לא יודע אם הייתי מצליח
לא יודע אם הייתי מצליח
וואו תקשיבי הרגת אותי
פשוט תיארת את הקשר שלי עם אבא שלי בקטע אחר.
את כל כך חזקה ומדהימה אולי אבא שלך לא היה פה אף פעם להרים אותך כשנשברת אבל הרמת את עצמך וזה מספיק. את צריכה רק את עצמך
ואת צודקת את באמת לביאה ולוחמת
מי כמוני יודעת כמה זה לא פשוט לגדול עם אבא כזה..
את מדהימה❤
פשוט תיארת את הקשר שלי עם אבא שלי בקטע אחר.
את כל כך חזקה ומדהימה אולי אבא שלך לא היה פה אף פעם להרים אותך כשנשברת אבל הרמת את עצמך וזה מספיק. את צריכה רק את עצמך
ואת צודקת את באמת לביאה ולוחמת
מי כמוני יודעת כמה זה לא פשוט לגדול עם אבא כזה..
את מדהימה❤
אנונימית
באותו הנושא: