13 תשובות
שואל השאלה:
בני אדם הם גם לא מונוגמיים מטבעם אז זה לדעתך
אנונימי
שואל השאלה:
אין צורך להיכנס לזה בוא נתמקד בשאלה

כדאי לנסות איתה למרות זאת?
אנונימי
לא הצגתי שום דעה בתשובתי. אמרתי שכיום החברה מונוגמית ודברים אחרים לא מתקבלים בעין יפה.
אני רק אומר שבסופו של דבר - אם אתה רוצה להקים משפחה עם מישהי, תצטרך להתגבר על זה שההתלהבות יורדת אחרי כמה זמן וכבר לא פורה כמו בתחילת הקשר.
בקיצור, תנסה לדעתי. יכול להיות גם שתתאהב בה קצת יותר אחרי שתתחברו.
שואל השאלה:
ומדבר לכרגע להיות עם מישהי חדשה או לחזור למשהו ישן שלא מלהיב כבר?
אנונימי
שואל השאלה:
אני בהתלבטות ממש כי ראיתי את הפנים שלה מלא זמן במקום מסוים כאילו כבר לא מלהיב
אנונימי
אם אתה לא מעוניין בה יותר אז אתה לא מעוניין בה יותר... במקרה הזה עדיף לצאת עם מישהי חדשה. אבל עצם העובדה ששקלת לצאת עם הראשונה אומרת שבכל זאת אולי היא קצת מעניינת, לא?
שואל השאלה:
מצד אחד כן אבל קצת סוג של בלית ברירה לא יודע מאוד מבולבל
אנונימי
כן תנסה אין לך מה להפסיד
שואל השאלה:
לא קשור ראיתי אותה ממזמן והיא כבר לא מלהיבה
אנונימי
כן.
כאילו, לא "מלהיבה" אחרי שנתיים? אז מה תעשה כשתתחתן? כיום נהוגה מונוגמיה, אז אם הגבול שלך הוא שנתיים זה קצת בעייתי בלשון המעטה.
לדעתי כן
מזתומרת לא מלהיבה אותך היא כבר לא הטעם שלך?
שואל השאלה:
היא כן אבל התרגלתי לראות אותה באיזה מקום אז היא לא מרגשת כזה
אנונימי