5 תשובות
יש מישהי שאני והיא היינו בסטיות ורבנו בכיתה ז,השנה סיימנו בית ספר באותה כיתה עדיין ו לא השלמנו
שואל השאלה:
רבנו מלא בכיתה ז היא הייתה ממש מגעילה עלי והסיתה את כל החברות שלי נגדי בחופש של כיתה ז בכיתה ח לא היו לי שום חברות והייתי מאוד בודדה בכיתה ט היא נטשה את החברות שהיו בצד שלה והשאירו אותי לבד והיינו בסדר דיברנו וזה והיא הייתה ממש נחמדה אלי אבל אני לא יכולה שלא לשנוא אותה על איך שסבלתי בגללה בכיתה ח זה נורמלי שאני עדיין שונאת אותה ?
רבנו מלא בכיתה ז היא הייתה ממש מגעילה עלי והסיתה את כל החברות שלי נגדי בחופש של כיתה ז בכיתה ח לא היו לי שום חברות והייתי מאוד בודדה בכיתה ט היא נטשה את החברות שהיו בצד שלה והשאירו אותי לבד והיינו בסדר דיברנו וזה והיא הייתה ממש נחמדה אלי אבל אני לא יכולה שלא לשנוא אותה על איך שסבלתי בגללה בכיתה ח זה נורמלי שאני עדיין שונאת אותה ?
גם אם זה נורמלי, תדעי שלשנוא מישהו עושה לך אנרגיות לא טובות
אנונימי
הגיוני אבל לא בסדר
אנונימית
הגיוני, אני רבתי עם מישהי לפני שלוש שנים ועד היום אין בינינו קשר. לא חייב להתחבר לכל בן אדם וכן יש ריבים שמשפיעים על אנשים וזה יציק להם להרבה זמן
באותו הנושא: