התחברות
הרשמה
כדאי לעבוד בריבר של השייקים? כי השכר מאוד נמוך אבל אני עובדת לתקופה של חודש וחצי
16 בספטמבר 2025, 13:30
ריבר
שכר
rebar
תשובה אחת
אם את צריכה כסף וזה רק לחודש וחצי, אז למה לא?
א
איציק פליציק - עולה חדש
באותו הנושא:
כדאי לי ללכת לעבוד בריבר של השייקים?
מישהי מגמגמת יכולה לעבוד במקום שמכינים שייקים כמו ריבר?
כדאי לעבוד בריבר?
כדאי לעבוד בריבר?אם לא תנו מקומות אחרים
כדאי לעבוד בריבר??
כדאי לעבוד ברולדין או בריבר?
איך זה לעבוד בריבר ? (של השייקים)
איפה כדאי לעבוד בריבר או מקדונלדס?
אנשים שעבדו פעם בריבר של השייקים אשמח שתגידו לי איך העבודה שם אני מתלבטת אם לעבוד שם
איזה שייק כדאי לקחת בריבר?(rebar)
השייקים בריבר בריאים?