התחברות הרשמה

כדאי לעבוד בריבר??

25 ביולי 2025, 13:32
עבודת נוער    
9 תשובות
שואל השאלה:
31 לשעה
א
אנונימית או משהו כזה17
כן זה סבבה
אנונימית
כן
ז
זאתי שאובססיבית לחתולים
כן
ק
קנדריק לאמאר
כן
ס
סתם מישהי בסטיפס__
31 לשעה זה טוב ממש
י
יוגעבה
תלוי בת כמה את
ח
חמודה בסך הכל
שואל השאלה:
^שש עשרה וחצי
א
אנונימית או משהו כזה17
^אז מעולה
לכי על זה
ח
חמודה בסך הכל
באותו הנושא:
כדאי לעבוד בריבר?
כדאי לעבוד בריבר?אם לא תנו מקומות אחרים
איפה כדאי לעבוד בריבר או מקדונלדס?
מה עדיף- לעבוד כעובדת דלפק בפיצרייה או לעבוד בריבר?
כדאי לעבוד ברולדין או בריבר?
לעבוד בריבר זה מביך?
כדאי לעבוד בריבר?
למה כולם אומרים שלא כדאי לעבוד בריבר?
כדאי לי ללכת לעבוד בריבר של השייקים?
מה עדיף לעבוד בריבר או לעבוד בחנות סושי ?
איך זה לדעתכם לעבוד בריבר?