23 תשובות
תלוי בגיל
שואל השאלה:
16 וגם הוא
אנונימית
ראית אותו כבר לפני?
שואל השאלה:
לפני כאילו בתמונות ודיברנו בשיחת סקייפ
אנונימית
עשיצם שיחות ווידאו וכאלה? אתם נפגשים במקום עם אנשים? אם כן נראלי סבבה
במקום ציבורי כן
כאילו זה קרה לי אבל לא בדיוק ככה
אבל אני אניח שזה כן קרה לי.
השאלה איך המרגש שלך עם זה
שואל השאלה:
נפגשים במקום שיש אנשים בביג .. כי זה ממלא הדרך שלי הביתה
אנונימית
תעשי מה את יודעת אני אעשה מה אני יודע
שואל השאלה:
אני רוצה ייעוץ אוף
אנונימית
אני וחבר שלי נפגשנו בערך שבועיים אחרי
לדעתי עד שעושים כמה שיחות ווידאו עדיף שלא ואם כבר את נפגשת בכמה פעמים הראשונות תביאי הגנה עצמית ליתר ביטחון
כן למה לא
שואל השאלה:
ואיך היה הפגישה אחרי שבועיים?
אנונימית
נפגשנו כשהסתיימה המלחמה עם איראן
היה נחמד טיפה מביך אבל בכל זאת פעם אחרונה והוא היה מתוקי
ראשונה*
שואל השאלה:
לי פעם אחרונה
אנונימית
תלוי האם אני בוטח בבן אדם?
האם הוא מי שהוא אומר שהוא?
האם יש לו דגלים אדומים?
שואל השאלה:
למה*
אנונימית
^זה לא למה, סקווידוויד צודק.
זה מאוד חשוב לדעת את זה את לא מבינה?
תחשבי לך שיש לו דגלים אדומים? אכלת אותה
הוא יקח אותך בשבי ויחשוף בפנייך את המבטא הרוסי הכבד שלו והוא יחטוף אותך לרוסיה וכל הדרך לרוסיה הוא יספר לך במבטא רוסי כבד ובטון עצבני את כל מה שהוא עבר במהלך שירותו בצבא האדום
לא
^^למה זה כזה ספציפי אני מת
לא חושבת תלוי גם כמה אנחנו מדברים וכמה אני סומכת