6 תשובות
כן אם אני מכיר טוב ועברנו לווצאפ אינסטגרם והם נראים אמינים אז כן למה לא
אני כבר נפגשתי פה עם כמה אנשים אז כן כל עוד הם אמינים
וואלה לא הייתי נפגש
אני הייתי נפגש איתם בכיף
(כי אם הם ינסו לחטוף אותי הם יקבלו קבר חינם על חשבוני)

אבל לא ללכת עד לצד השני של העולם, אם זה רחוק אז לא שווה (הדלק יקר...)
וואלה אני הייתי נפגש נשמעים אנשים אמינים בטירוף ואם יורשה לי גם מאוד חתיכים וחכמים (במיוחד השטני עם המשקפיים)
שואל השאלה:
אתה חי בסרט קשה^