13 תשובות
לא גם אני ככה
לא מוזר
לא.. זה יבוא לבד לא מוזר בכלל
לא מוזר הכל בקצב שלך
שואל השאלה:
תנק יו
תנק יו
אנונימית
לא זה לא מוזר, אני בת 18 ואף פעם לא היה לי חבר וגם לא ממש ידידים (חוץ מגייז)
לא מוזר
לא קריטי תשמרי את עצמך לאחד, את לומדת בבית ספר דתי או משהו?
שואל השאלה:
לא אני בבית ספר רגיל
זה לא שאני לא מדברת עם בנים בכלל פשוט רובם ורוב מי שאני באמת מכירה לא כלכך מעניינים אותי ( הבנים)
לא אני בבית ספר רגיל
זה לא שאני לא מדברת עם בנים בכלל פשוט רובם ורוב מי שאני באמת מכירה לא כלכך מעניינים אותי ( הבנים)
אנונימית
ממש לא ולא הפסדת כלום
לא מוזר ואת לא מפסידה
זה פלוס
לא
באותו הנושא: