7 תשובות
ברוך הבא! ככה העולם שלנו! אין מה לעשות
שואל השאלה:
למה זה לא?
למה זה לא?
אנונימי
ההבדל הוא שבגדים של גברים נראים טוב על נשים, אבל בגדים של נשים נראים ממש נורא על גברים
אנונימי
שואל השאלה:
מראה זה טעם. לדוגמה החבר שלי אוהב שאני לובש חצאית וחולצות בטן.
מראה זה טעם. לדוגמה החבר שלי אוהב שאני לובש חצאית וחולצות בטן.
אנונימי
נכון, ולפי דעתם של אלה שהגיבו לך, זה נראה נורא
אנונימי
שואל השאלה:
אבל למה זה בסדר? שהיא כן לובשת בגדי "גברים" ואצלי זה לא
אבל למה זה בסדר? שהיא כן לובשת בגדי "גברים" ואצלי זה לא
אנונימי
עניתי לך, בגלל שבגדים של גברים נראים טוב על נשים אבל בגדי נשים נראים נורא על גברים
אנונימי
באותו הנושא: