7 תשובות
סתם בדיחה
יש לי תאוריה שהוא א-רומנטי
אנונימי כבר פיתחת תקווה?
שואל השאלה:
הלוואי שכן
הלוואי שכן
אנונימי
חחח הוא לא נירא לי גיי
בתור אחת מאור עקיבא יש פה המון איסקובים אל תאבד תקווה
יש מצב הוא אומר שבחיים לא היה בזוגיות
באותו הנושא: