13 תשובות
בטח מה כי כבר שלקה הלכה ועכשיו החבר השני הכי טוב שלו מן הסתם שהוא יהיה יותר עצוב
נכוןן משחק מכור
^^מה משחק מכור מה מי אוהב אותם בחוץ את המפגרים האלה
^ מחזקת!!!
משחק מכור מצטערת איך חן הלך ולא שירז איךך.. ואהבתי מאוד את מוגרבי הפקה קקה
חן הלך כי הוא פשוט נגרר בלי אופי וככה גם מוגרבי. שירז ילדה נחמדה רצח וטהורה רואים עליה והגיע לה להישאר וגם מגיע לה להיות בגמר
שואל השאלה:
אני מדבר על עצב רגעי
אני מדבר על עצב רגעי
אנונימי
מי אהב את חן בדיוק הוא היה שם כמו הג'ירפה שתלויה בחצר^^^
שואל השאלה:
חח ברוך השם אף אחד לא אהב את חן ולא את מוגרבי
חח ברוך השם אף אחד לא אהב את חן ולא את מוגרבי
אנונימי
אני אהבתי ממש את מוגרבי
^את אבל את לא כל שאר הקהל אז הוא הודח
שואל השאלה:
הוא היה צל זה פשוט מדויק מה שאמרו
הוא היה צל זה פשוט מדויק מה שאמרו
אנונימי
ברור שחן ומוגרבי יודחו
שירז יותר חזקה כי חן שבר לה את הלב אז התחילו לאהוב אותה
שירז יותר חזקה כי חן שבר לה את הלב אז התחילו לאהוב אותה
באותו הנושא: