6 תשובות
אתמול ישנתי בעשר ולכאורה קמתי גם עייף גם אני סובל מזה ננסה לישון בתשע נקווה לתוצאות טובות יותר
כן.
תנסי ללכת לרופאת משפחה ולבקש הפנייה לבדיקות דם מקיפות
כדאי ללכת לבדוק את זה, זה נשמע קצת לא תקין ועדיף לבדוק שהכל בסדר.
ברור את אנמית בטח כתוני
תעשי בדיקת דם, יכול להיות שאת אנמית...
אני כזו❤❤❤