התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני עצלנית מדי ללכת לישון?
16 במרץ 2024, 00:42
שינה
4 תשובות
כן אין לך כוח ללכת לישון
א
אנונימי מהקריות (לא אנונימי)
כן
ז
זאתי מהזה
כן
.
....... .......
כן
K
Kay.
באותו הנושא:
זה הגיוני ללכת לישון עם חיוך בגלל שאני מתכתב עם איזה ילדה בסטיפס?
זה נראה לכם הגיוני שאמא שלי מכריחה אותי ללכת לישון עד אחד ולקום באחד?
הגיוני שכל לילה אני רוצה ללכת לישון תוך כדי שאני שומעת מוזיקה ובוכה?
זה הגיוני שבא לי ללכת לישון כדי לחלום על הקראש?
אם אני צריכה לקום ב5 וחצי בבוקר,מתי הגיוני ללכת לישון?
זה הגיוני שאמא שלי אומרת לי ללכת לישון עכשו אני בת 12?
זה נראה לכם הגיוני שמכריחים ילד בכיתה ה ללכת לישון בשעה 20:00?
זה נראה לכם הגיוני שאמי מכריחה את אחי בן ה10 ללכת לישון בתשע וחצי?
ללכת לישון עכשיו שאני רעב בטירוף או ללכת לישון בשמונה?
נשמע לכם הגיוני לא ללכת לישון כדי לארגן את השעות שינה
זה הגיוני ללכת לישון ב21:00 ולקום ב6:00?