8 תשובות
שאם היית גבר היית חתיך
זה אומר שאם היית גבר היית חתיך
אולי את גבוהה? רחבה אולי?
תקחי את זה בתור העלבה
שאם היית גבר היית חתיך.
זה אומר כנראה שאם היית בן היית חתיך
אולי את נראית גברית בהתנהגות ?
אנונימי
שיש לך פיצרים יפים ואם היית גבר היית חתיך מה קשה להבין
באותו הנושא: