28 תשובות
הוא יצא להגן עליהם מחמאס ואז חמאס חטפו אותו וחטפו אותם אזרחים עזתיים שמכרו אותם לארגון טרור יותר קיצוני מחמאס (אל-מוג'אהדין) שרצח אותם כדי שלא יחזרו לישראל בעסקה.
אם הוא לא היה יוצא להגן עליהם הם היו נחטפים ע"י חמאס וחוזרים בעסקה (או נרצחים בדרך פחות מזעזעת)
שואל השאלה:
^ אבל הם נחטפו בידיי חמאס לא?
^^^ וואו איזה סיפור מטורף
זה לא נתפס
אנונימית
שואל השאלה:
חחח עדיין לא הבנתי
^ הם היו המשפחה בממד
חמאס פרצו לבית
הוא יצא אליהם וירה עליהם כדי להגן על שירי והילדים
ואז חמאס חטפו אותו, ושירי אריאל וכפיר נשארו בבית בממד
אחר כך הגיעו יותר גרועים- אזרחים עזתים
והם חטפו את שירי והילדים ומכרו אותם לארגון רצחני אחר שהוא לא החמאס- כנראה הגיהאד האיסלמי או משהו, שרצחו אותם באכזריות תוך כמה ימים
אז הוא בעצם אומר אם לא הייתי מנסה להתנגד, חמאס היו חוטפים את כולנו ביחד וככה הם היו משתחררים איתו ועם כל שאר הילדים והנשים בעסקה
אנונימית
יואו איזו טרגדיה לא מהעולם הזה
שואל השאלה:
^^ יואו הבנתי איזה עצוב נשבר לי הלב
^ ממש (ערכתי כי פספסתי משהו בהתחלה אז תשימי לב)
שמעתי על זה רק עכשיו ממי שכתבה למעלה רק הסברתי מה שהיא אמרה כי אמרת שלא הבנת
אחד הסיפורים הכי מזעזעים מה7/10
אנונימית
שואל השאלה:
^ באמת שכן ולראות את הפרצופים התמימים שלהם עוד יותר נשבר לי הלב צריך להרוס את כל עזה באמת
מסכימה
אנונימית
יואו אני בהלם
תודה על ההסברים
חבל אז שלא מתו אז האלה שארגון טרור הזה האל מוגדין
בקצרה:
בגלל שהוא התנגד וירה רק הוא נחטף על ידי החמאס ושירי וילדים נחטפו על ידי ארגון טרור יותר רצחני שרצח אותם ואם הוא לא היה יורה אולי הם כולם היו נחטפים לשבי החמאס והיו שורדים
איזה שטויות זה שקרים של חמאס. מי שרצח אותם רק חמאס אל תנסו להראות פה שחמאס 'יותר אנושים' להזכירם הם חיממו תינוקות בתנור!
אנונימי
ב7/10 מחבלי חמאס לבשו מדים והאנשים שחטפו את שירי והילדים לא
אנונימית
הוא הסביר בהספד הוא ושירי חשבו מה לעשות להילחם או להסתתר שירי והוא החליטו להילחם אז הוא התחיל לירות וחמאס תפס אותו ויותר מאוחר אזרחים פלסטינים חטפו את שירי והילדים זכרונם לברכה אז הוא שואל מי היה יודע מה היה קורה אם הוא לא היה יורה
מה לא הבנתי את התשובות כאן? זה לא חמאס רצח אותם? חמאס והג'יהאד האסלאמי זה אותו ארגון שניהם קיצונים באותה מידה
אנונימי
זה מה שחמאס אומר וזה לא נכון בישראל לא מאשרים את זה
אנונימי
הוא ירה כדי להגן

אני לא מפסיק לחשוב מה עשו להם, זה פשוט מחריד
אנונימי
^אף אחד לא הגן על חמאס, עובדתית לא חמאס רצחו אותם. הם נרצחו כדי שלא יחזרו לישראל ויתגייסו לצהל כשהם יהיו גדולים ואנחנו יודעים שחמאס כן שחררו ילדים.
ברור שחמאס אשם כי בלי חמאס ה7/10 לא היה קורה בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
^ זה מה שאני לא הבנתי גם
כן אבל מי שחטף את שירי אריאל וכפיר היו העזתים
אתם צריכים להבין שהוא חווה אשמת ניצולים, היה מצוי מאוד אחרי השואה. אנשים שהרגישו אשמים שהם חיים כשכל משפחתם נרצחה.
אי אפשר לדעת מה באמת היה קורה "אם..." בסופו של דבר לא הוא ולא חמאס או כל ארגון אחר מנהלים את העולם.
ברור שהוא מאשים את עצמו במה שקרה ואף אחד בעולם לא מקנא במה שהאיש הזה עבר ועובר.
צריך רק להתפלל ולקוות שהוא יתאושש ויחלים בנפש גוף ורוח.
אנונימי
ואוו, גם אני לא הבנתי, תודה לכולם על ההסברים(:
^^^^^זה לא כזה מסובך
כשחמאס פרצו את הגדר עברו בה גם הרבה אזרחים פלסטינים שהשתתפו בטבח או סתם גנבו דברים, כמה מהם חטפו את שירי והילדים ואחר כך מכרו אותם לארגון טרור, חמאס לא רצחו אותם ישירות אבל הם הובילו לרצח שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
^וואי מסכנים תודה
שואל השאלה:
^ אמןן