5 תשובות
לא תמיד
אני לא עולה אבל אם אני אעלה אני אשלם
כן יש שם מיליון פקחים
כע אלף ואחד פקחים בירושלים
אנונימית
כן
תאמת בקושי יש פקחים ברכבת וגם אם עולה אחד, מהרגע שתשמע אותו עד שהוא יגיע אתה תספיק כבר לרדת בתחנה הבאה.
אבל... חייב לשלם