7 תשובות
אני בוכהה
שואל השאלה:
לא הבנתי כאילו בתחנה עצמה? איך
כן לפני שאת ניכנסת למיתחם
יש שם ברקודים
ואי את ניכנסת בלי לשלם
לא את משלמת בכניסהה
מוביט או רו קו