8 תשובות
כי הוא יכול למ!ת?
אין באמת סיבה לא
אבל כי את צריכה לדאוג הרבה
ומרחקים
אלה אנשים שנותנים את החיים שלהם למדינה
ברור שיש סיכון, אבל אלה אנשים אנשים.
בדרך כלל אין להם סבלנות, כשהם חוזרים הביתה אחרי תקופה ארוכה בלחימה הם עייפים והתשומת לב שתקבלי תהיה בכמות נמוכה
סוגרים הרבה שבתות בצבא ואין זמן להיפגש
אין סיבה מוצדקת לכך , אפ את באמת אוהבת מישהו אז גם אם הוא בקרבי את עדיין יוצאת איתו. אבל בכללי לבנות על מישהו בקרבי בשביל להתחיל קשר זה טיפה יותר מסובך כי הוא תחת סיכון גבוה וצריך לקחת את זה בשיקול דעת ,ושוב פעם, אם את באמת אוהבת מישהו אז לא משנה אם בוא בקרבי או לא את פשוט מפתחת איתו קשר.
הפחד לאבד אותו...
אנונימית