8 תשובות
עדיין ילדותית
אנונימי
זה מחשבה מאוד מוזרה
דבר ראשון למה מישהו צריך להגן עליך בכלל? אתה לא יכול להגן על עצמך? אם אתה לא יכול להגן על עצמך למה אתה בא בדרישות שמישהו אחר יגן עליך כשאפילו אתה לא יכול לעשות את זה?
שואל השאלה:
אם הוא עומד להכניס לי את הבננה שלו הוא צריך גם להגן עליי
אנונימי
זה די שטחי ולא בוגר אפילו..
סטוצים זה ניחא אבל בזוגיות אתה צריך פרטנר לא שומר ראש / מאבטח
ולחשוב שרק מי שבקרבי הוא אדם חזק זה גם מאוד צר ושטחי, אתה יודע כמה אנשים חזקים מכל הבחינות יש בפיקוד ובמערך התומך והעורפי? הם לא הלכו לקרבי כי אולי היו צריכים סיוע כלכלי/צריכים לעזור למשפחה ולכן קיבלו הת"ש שלא אפשר להם קרבי
או שהם קיבלו ציונים ממש גבוהים בצו ראשון ויום המאה שלקחו אותם לתפקידים חשובים שהם לא קרבי
או שפשוט הם לא רצו קרבי ולא התחברו לקונספט וזכותם
המחשבה שלך מאוד ילדותית סורי
אנונימית
למה? הוא בן זוג שלך לא שומר הראש שלך
גם למה אתה צריך שיגנו עליך? למה אתה לא יכול להגן על עצמך? ומי בדיוק פוגע בך שאתה צריך שיגנו עליך?
שואל השאלה:
לא יודע אולי זה נכון
גם אני לרוב מדבר על בחורים בסיירת לא כאלה של תותחנים ושיריון
אנונימי
זה די שטחי. אני הייתי גובניקית ושירתי עם גברים "חזקים" גם פיזית וגם מנטלית
חברה שלך צודקת
אנונימית
זה אומר שאתה מתייחס לדברים לא חשובים
אנונימית