6 תשובות
זכאית זה כן מן הסתם
כן, זה אומר שיש לך זכאות לתעודת בגרות
שואל השאלה:
^^
בדקת בגליון??
אנונימית
^אם רשום שאין לך זכאות אז אין לך תעודת בגרות
אתה נכנס לפורטל תלמידים, נכנס לציונים, פותח את הקובץ גיליון ציונים ורשום לך שם הכל
שואל השאלה:
^^^
בפורטל תלמידים בקטגוריה בגרויות ואז יש אופציה של גליון ציונים(זאת לא התעודת בגרות עצמה אלא רשומות שם כל הבגרויות שעשיתי עד כה ואת הציונים שלהן)
אנונימית