4 תשובות
כן כי יש כמה מבחנים לאותו מקצוע למשל אנגלית יש איזה 5 בגרות אז בתעודה הם עושים ממוצע
שואל השאלה:
אז למה כתוב ציונים סופיים?
אז למה כתוב ציונים סופיים?
אנונימית
זה ציון סופי לאותה בגרות, כאילו אחרי הציון של הבגרות עצמה ואחרי הציון השנתי
אבל בתעודת בגרות אין לך 5 ציונים של אותו מקצוע, יש ציון אחד
אבל בתעודת בגרות אין לך 5 ציונים של אותו מקצוע, יש ציון אחד
שואל השאלה:
יש רק את הציון הסופי?
יש רק את הציון הסופי?
אנונימית
באותו הנושא: