7 תשובות
שמעי זה נשמע שהיא רק דואגת לך ורוצה לראות שלא קרה לך משהו בדרך חלילה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת :) אני מעריכה את זה אבל זה כל יום ככה ואני כבר בוגרת אני לא בת 15
אני חושבת שזה מיותר אני רק נוסעת לבית ספר
אנונימית
גם אני ככה וזה רק מדאגה
תעדכני אותה זה חשוב היא דןאגת לך
שואל השאלה:
נו טוב בסדר ואז בבית אני אדבר איתה על זה שזה לא נעים לי ואני כבר בוגרת
אנונימית
פשוט תגידי לה שאת מבינה שהיא דואגת לך ואת מאוד מעריכה את זה אבל לפעמים זה לא נוח לך ומציק כל פעם לעדכן
כמובן תגידי לה את זה בנעים את יודעת
שואל השאלה:
כן אני יודעת ;)
טוב אז זה סודר
תודה למי שענה❤
אנונימית
באהבה❤