13 תשובות
כן למה לא
כל אחת והסיבה שלה
אם האוטובוס לא מלא באנשים ואת לא תופסת מקום, זה בסדר. הכסף שלך, אחרי הכל.
FML
כן אני נכנסתי לחנות הייתי שם כמה זמן ויצאתי רק בשביל המזגן (לא קניתי כלום)
מוזר מאד אך הגיוני אני במצב חרום נכנס לחנות אבל עקרונית זה לא מוסרי לעשות את זה
כן אבל האוטובוס נוסע את מגיע למקומות שאת לא צריכה
חחח אני גם עושה ככה
שואל השאלה:
לא כאילו אמא שלי יכולה לבוא לקחת אותי אבל אני אוהבת תאווירה של האוטובוס והמזגן אז אני עולה על אוטובוס
אנונימית
אני אוהב את המזגן באוטובוס ואני אוהב את האווירה הרועשת אבל שלך שקט
ביום כזה חם?? ברור שכן! ועוד שילמת על זה כסף
אה ושמעתי שהם קונסים על אנשים שעולים לאוטובוס רק בשביל מזגן ולא כדי לנסוע למקום ספציפי..
אבל הכל בסדר.. איזה פושע מטורף יעשה דבר כזה
תעשי מה שבא לך