16 תשובות
9 חודש
היו מעיפים אותי כל שני וחמישי אבל היה לי כיף
מעל חצי שנה
שורדים הכל בדיכאון
אני בקרוב אתחיל תואר ראשון
Zy1
החופש הגדול
שואל השאלה:
^^במה
אנונימי
הנדסת תוכנה
Zy1
שואל השאלה:
ועד אז מה את עושה
אנונימי
לומדת בעיקרון מחזקת את המתמטיקה שלי ואני אתחיל מהבסיס של תכנות.. מתכוננת לתואר.
ונפגשת כמה שאפשר עם חברים..
Zy1
שואל השאלה:
זה ממש קשה להיות בלי מסגרת
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו אם לומדים בבית זה קשה
אנונימי
נכון בגלל זה אתה צריך לבנות לך אחת.
תעשה לעצמך סדר יום מתי לקום ומה לעשות גם אם זה דברים קטנים כמו להוציא תכלב
Zy1
כל החופש
זה היה כל כך כיף
שלושה חודשים זה נוראי אבל ניסיתי להעסיק את עצמי.. חברים.. ללמוד דברים חדשים..
Zy1
שואל השאלה:
^ועכשיו מה המסגרת שלך?
אנונימי
זה לא בדיוק
אבל לא הייתי בערך חצי שנה במצטבר בבית ספר
אבל כן ניסיתי להישאר במערכת ולעשות מה שמבקשים