16 תשובות
9 חודש
היו מעיפים אותי כל שני וחמישי אבל היה לי כיף
מעל חצי שנה
שורדים הכל בדיכאון
שורדים הכל בדיכאון
אני בקרוב אתחיל תואר ראשון
החופש הגדול
שואל השאלה:
^^במה
^^במה
אנונימי
הנדסת תוכנה
שואל השאלה:
ועד אז מה את עושה
ועד אז מה את עושה
אנונימי
לומדת בעיקרון מחזקת את המתמטיקה שלי ואני אתחיל מהבסיס של תכנות.. מתכוננת לתואר.
ונפגשת כמה שאפשר עם חברים..
ונפגשת כמה שאפשר עם חברים..
שואל השאלה:
זה ממש קשה להיות בלי מסגרת
זה ממש קשה להיות בלי מסגרת
אנונימי
שואל השאלה:
אפילו אם לומדים בבית זה קשה
אפילו אם לומדים בבית זה קשה
אנונימי
נכון בגלל זה אתה צריך לבנות לך אחת.
תעשה לעצמך סדר יום מתי לקום ומה לעשות גם אם זה דברים קטנים כמו להוציא תכלב
תעשה לעצמך סדר יום מתי לקום ומה לעשות גם אם זה דברים קטנים כמו להוציא תכלב
כל החופש
זה היה כל כך כיף
זה היה כל כך כיף
שלושה חודשים זה נוראי אבל ניסיתי להעסיק את עצמי.. חברים.. ללמוד דברים חדשים..
שואל השאלה:
^ועכשיו מה המסגרת שלך?
^ועכשיו מה המסגרת שלך?
אנונימי
זה לא בדיוק
אבל לא הייתי בערך חצי שנה במצטבר בבית ספר
אבל כן ניסיתי להישאר במערכת ולעשות מה שמבקשים
אבל לא הייתי בערך חצי שנה במצטבר בבית ספר
אבל כן ניסיתי להישאר במערכת ולעשות מה שמבקשים