2 תשובות
לדעתי חוזרת שוב פעם לרופא אחר
את לא צריכה הפנייה כדי ללכת למיון אם זה מקרה חירום, את פשןט צריכה לעדכן את המפקד ולדעתי את השלישות כדי שיביאו לך אסמכתא תקציבית