3 תשובות
אם אין לך הפנייה למיון, אם את לא מתאשפזת את תצטרכי לשלם
את צריכה להוציא טופס כלשהו לפני או אחרי זה לא כזה קריטי, פשוט תחשבי טוב אם זה באמת דחוף כדי שתקבלי את הטופס ולא יחייבו אותך
זה פשוט על חשבונך, אלא אם את מגיעה למיון, ומתברר שזה מוצדק, ואז יזכו אותך, אם זה לא יהיה "מוצדק" את תשלמי על זה.